מגזין

      איך יכול ייעוץ פיננסי לסייע לי?

      בעולם בו אנו חיים אפשר להיקלע אל מערבולת של הוצאות ללא שום הכרה או מחשבה מקדימה, זה יכול להתחיל מהלוואה קטנה בכדי לסגור את האובר דראפט ועד למימון של רכב חדש או אפילו חידוש של מזנון בבית. במצב שבו ההוצאות הולכות וגדלות, לא תמיד ולא כולנו גם נדע לבצע את הפעולות הנכונות אשר יחלצו אותנו מהמצב אליו נקלענו. אך בכדי לצאת ממערבולת כלכלית שכזו ישנה דרך אחת די בטוחה ואמינה והיא כמובן ייעוץ פיננסי, שכן אולי השם הגרנדיוזי יכול להדהד כפעולה המתאימה בעיקר לחברות גדולות ובינוניות וכן בעיקרה מתאימה גם למשקי בית ואנשים פרטיים.

      מתי צריך ייעוץ שכזה?

      שימוש לא נכון במסגרת האשראי הוא סיבה מעולה לייעוץ פיננסי, גם על מנת לאמוד את גודל ההכנסות של משק הבית ולבצע בהם סדר וגם להכיר אילו מההוצאות אינן רלוונטיות יותר או שמא הופכות לנטל כבד מידי.
      אומדן של הכנסות אל מול הוצאות יכול להתבצע גם על ידי בעלי החשבון, אבל בכדי לצמצם את הפערים ולבצע חישוב נכון ואפילו "קר" חשוב שיתבצע על ידי איש מקצוע ולרבות איש חיצוני. מלבד כל אלו הליך ההתקדמות והידיעה כי ישנו "מסלול" או יעדים אליהם צריך להתקדם בנוסף אל איש מקצוע אשר מלווה את ההליך, עוזרים פי כמה במאמצים לסגירת המינוס ולצמצום הוצאות לא רלוונטיות.

      לא רק אובר דארפט

      מלבד השימוש במסגרות האשראי השונות, ייעוץ פיננסי יכול להיות רלוונטי בעוד כמה מקרים שונים ומגוונים החל מיציאה אל פנסיה ועד לקבלת סכום כסף גדול. ביציאה אל הפנסיה מתלווה גם אורח חיים חדש לגמרי, שעלול מן הסתם לגרום למשיכת יתר של כספים ובזבוזם שלא לצורך. לכן בעזרת ייעוץ פיננסי נכון וליווי מקצועי ניתן יהיה לנתב את הכספים, כך שגם הגמלאי יוכל להנות מהכסף אותו הוא צבר ושגם יוכל לשמש אותו לעוד שנים ארוכות. ובכל הקשור לקבלת סכומי כסף גדולים, מומלץ להכיר את מגוון האופציות שיעזרו להגדיל את הסכום ואפילו להכפיל אותו כמו אפיקי השקעה נכונים על פי הסכום והגיל המשקיע ועוד.

      Hi, I’m רביד