מגזין

      איך להביא את האישיות שלכם לכל חלל?

      התשובה ברורה למדי – על ידי טפטים מקוריים. בכתבה הזו ארצה לתת לכם מספר רעיונות לטפטים שיאפשרו לכם להביא את האישיות שלכם לכל חלל. מוכנים? אם כך בואו נתחיל…

      טפט צבעוני עם 3 צבעים שבו צבע אחד הוא פס עבה יותר מהצבע השני שהוא דק יותר והצבע השלישי שהוא הכי דק. לדוגמא ירוק בהיר, צהוב ולבן ועכשיו התבנית החזרתית של הצבעים עם עובי הפסים שלהם חוזרת לאורך הקיר ויוצרת אווירה שמחה וחמימה. רעיון אחר הוא טפט באווירה של הקריביים, עלים של עץ בננה שמוצגים פעם בחלקם הקדמי והכהה יותר וחלקם בצד האחורי והבהיר של ומכסים את הקיר כולו מתקרה ועד רצפה, העלים האלו נותנים הרגשה של ג'ונגל טרופי ירוק עד.

      הרעיון השלישי הוא פשוט שני צבעים שיוצרים ניגוד מרשים ביניהם כמו ירוק בהיר וכתום או תכלת סגלגל עם צהוב חרדל והטפט מורכב מפסים אנכיים עבים, בעובי זהה ובצורת מעבר חצייה, כאשר פעם אחת מופיע הצבע הראשון ולאחריו הצבע השני וחוזר חלילה. הטפט הרביעי שרציתי להציע הוא טפט של כעשרה סוגי עלים שמופיעים כולם על ענף אחד לרוחב, כאשר עלה אחד מופיע מעל הענף והשני תחתיו וכן הלאה, במרכזו של הענף מופיע פרח בולט ומרשים וכך הטפט חוזר על עצמו עם אותם ענפים אחד תחת השני ויוצר עושר של עלים ושל ירוק.

      טפט בצבע קרם

      הטפט השלישי (לא טפט גיאומטרי) הוא טפט של גרסאות שונות של הפְלֵר דֶה לִיס או מה שנקרא באנגלית לילך המדונה, מדובר תמונה מהצד של פרח סימטרי בעל שלושה עלי כותרת המדמה את פרח האיריס מקבוצת איריסי ההיכל. כולכם ודאי מכירים אותו משום שהוא מופיע על הצד האחורי של מטבע 1 שקל חדש או לחלופין על מגיני האבירים השונים. לפרח יש היסטוריה ארוכה מימי האצולה הרומית, דרך אימוצו על ידי מלך צרפת פיליפ הראשון ועוד רבים אחרים. בטפט הוא מופיע פעם בצורתו המקורית ולאחר מכן בגרסאות שונות כגון הוספת עלה כותרת אחד, הורדת עלה כותרת, הצגת הפרח הפוך ועוד. הטפט עושה שימוש בשני צבעים בלבד, כנראה מטעמי חשכון – בצבע שחור עבור הפרחים ובלבן קרם לרקע.

      Hi, I’m רביד