מגזין

      בחירות בעידן הקורונה

      המאבק בנגיף הקורונה אינו מפריד בין שמאל וימין. הקורונה שהגיעה לעולם מטרתה היא אחת – לאחד את כל החלקים ואילו אנו רואים ברחבי העולם ובארץ שהשנאה בין המחנות מגיעה לשיאים חדשים! לא ממשלת ימין ולא ממשלת שמאל יוכלו לתת פתרון לקורונה לפני שאנחנו נתאחד ונרצה לשנות את דרכנו ממצב של שנאת חינם לאהבת חינם.

      העיקר העומד לפנינו עכשיו הוא המאבק בווירוס הקורונה ואין לאף אחד, משמאל או מימין את הכלים לנצח אותו. לא יעזרו לנו בדיקות מהירות יותר או מערך חקירות אפידמיולוגיות משוכלל. לא בכוחנו לעצור את הווירוס הזה, הוא יישאר ויעבור על כל העולם, יכופף את כולם בלי יוצא מהכלל.

      אנו חווים התפרעויות בארה"ב. איך אפשר לאחות את השבר שנפער בחברה האמריקאית ביום שאחרי הבחירות? העניין הוא, שטבע האדם הוא זה שצריך להשתנות. נבראנו לעולם הזה עם רצון ליהנות או במילים אחרות אגו, ופה בעצם שורש הבעיה, מכיוון שחוץ מלחשוב על עצמי או במילים אחרות מה יוצא לי מכל פעולה שאני עושה בחיים אני פשוט תקוע! 

      יצא כך שלפני הבחירות נשיא ארה"ב חטף קורונה ולאף אחד לא היה מושג מה הולך להיות. אנו רואים שהשליטה שלנו על החיים מאוד מוגבלת בלשון המעטה. סגרים ומגבלות ברחבי ארצות הברית, התמוטטות של כלכלות, התפרצות של מלחמות אזרחים, אלימות בלי סוף, פשוט כואב הלב לראות חדשות. 

      הדרך להיפטר מווירוס הקורונה ונזקיו היא פשוטה – חינוך לשינוי טבע האדם. יותר ויותר אנשים מתחילים להפנים שמשבר הקורונה אמנם פרץ לתודעתנו כמשבר אפידמיולוגי, אך עד מהרה התפתח למשבר כלכלי פיננסי גלובלי וכתוצאה מכך מאפשר לנו לבחון את אורח חיינו ואת סדרי העדיפויות שלנו. 

      מי שחושב שהנה משלוחי החיסונים בדרך והכל עומד לחזור למה שהיה טועה טעות גדולה מפני שהאדם בעולם הזה חולה. אותו רצון הרסני היינו האגו צריך לעבור תהליך של תיקון.

      Hi, I’m רביד