מגזין

      המרכזיות של שכונת יוספטל פתח תקווה

      בשנים האחרונות אנו רואים לא מעט תוכניות של פינוי ובינוי אשר משנות ומשדרגות בצורה ניכרת שכונות שלמות, יחד עם זאת נראה כי למרות סיומה של התוכנית, עוד מחכים כמה פרויקטים מרכזים שעומדים לשנות פנוי כמה ערים. אך אחד מהפרויקטים המעניינים ביותר הוא לא אחר מאשר פרויקט פינוי ובינוי של שכונת יוספטל, אשר מתמקם על פני 335 דונם ומעל ל1000 יחידות דיור חדשות וככל הנראה גם יהיה אחד מהפרויקטים הגדולים בעיר. השכונה שנמצאת בצידה המזרחי של העיר פתח תקווה, אך התוכנית עומדת לשנות גם את דרכי הגישה השונים ולהפוך את שכונת יוספטל בפתח תקווה למקום מרכזי.

      מסחר ותנועה

      השכונה היחסית וותיקה עומדת לשנות את פנייה במהלך השנים הבאות, כאשר מי שירוויח מכך יהיו בעיקר התושבים שמלבד יחידות הדיור שיתווספו גם שטח המסחר יגדל כמעד עד 30 אלף מ"ר. אל כל אלו יצטרפו גם פארק שילווה בנחל, 52 דונמים של שטחים ציבורים והקמה של בתי ספר, מועדונים עבור קשישים ובני נוער ועוד מגוון שימושים מגונים עבור האוכלוסייה. משטחים אלו אמורים להפוך את רחוב וייסברג לאחד מהרחובות המרכזיים בעיר, כאשר אל השכונה יצטרפו גם צירי תנועה חדשים, תחנות אוטובוס וקווים חדשים אשר יהפכו את האזור לנגיש הרבה יותר עבור תחבורה ציבורית. כל אלו עתידים לשנות את פנייה של שכונת יוספטל מן הקצה אל הקצה.

      הזדמנות לדיור ומיקום

      פתח תקווה ממוקמת באזור די מרכז במרכז הארץ, שנייה מרמת גן, תל אביב בני ברק ובאותה הנשימה גם אל ראש העין ושדה התעופה. כל אלו הופכים את העיר ואת שכונת יוספטל למיקום מעולה במרכז הארץ, יחד עם זאת שכונת יוספטל היא גם הזדמנות דיור מעולה גם עבור זוגות צעירים וגם עבור משקיעים. השכונה שמציעה כיום כ1,380 יחידות דיור אמורה לקבל חיזוק משמעותי עם סיום הפרויקט בסך של כ 3000 יחידות דיור חדשות. המספר הזה הוא די גדול ובהינתן כל התשתיות וההשקעה שמתוכננת לשכונה, היא ככל הנראה עומדת להפוך לאחת המרכזיות בעיר.

      Hi, I’m רביד