מגזין

      לעשות שיווק סמס נכון ב2019

      SMS זה ראשי תיבות של שורט מסג’ סרבר כלומר מסרים קצרים שיוצאים ישירות משרת כלשהו. הכלי הזה מאפשר לך להוציא הודעת טקסט קצרה ומהירה שתיפתח בשיעור של למעלה מתשעים אחוז. בשנה הבאה ללמעלה מתעשים אחוז מאוכלוסיית העולם יהיו טלפונים חכמים מה שאומר שזה כבר תשעים אחוז מהאנשים שפותחים למעלה מתשעים אחוז מהזמן. גם העלות של השימוש בכלי היא מאוד זולה, במיוחד כאשר רוכשים SMS בכמות גדולה מאוד ולאחר משא ומן עם המפעיל כלומר ספק שיש ברשותו מערכת לשליחת SMS.

      לפני שמתחילים להשתמש בכלי הזה כדאי להכין את עצמכם כראוי: לאסוף מספרי טלפון של לקוחות . .פוטנציאליים. אני מכיר בעלי עסקים שמתייחסים לרשימות האלו כמו אל ספר קודש משום שזהו האמצעי המרכזי שלהם להדפסת כסף אם לדבר במילים בוטות. רבים מהם נכוו בכל הקשור לפריצה וספאם בדיוור אלקטרוני ולכן מגנים על הרשימות האלו מכל משמר. לקוח אינו מספק מספר טלפון סתם כך – אתה חייב לקנות את האמון שלהם, לפתח מערכת יחסים שללא ספק מהווה את הבסיס להודעות שישלחו.

      חשוב גם שההצעות שתשלח בהודעות יהיו ייחודיות, שזה לא יהיה העתק הדבק מפרסומים בערוצים אחרים כי אחרת זה בעצם הופך לסוג של ספאם מציק למשהו שהלקוח כבר ראה במקום אחר. יש שאלו שממליצים לא לשלוח הודעות בזמנים קבועים כי זו פעולה שיוצרת הרגשת נידנוד, עדיף גם לא לשלוח יותר מפעם בחודש לטענתם. אני אישית מכיר עסקים שעובדים טוב מאוד גם עם הודעה שבועית או אחת לשבוע וחצי אבל אני מניח שזה מאוד משתנה ביחס לסוג העסק ולמידת האמון שיש לו עם לקוחותיו.

      חשוב כאמור לספק הצעות ייחודיות לאלו שהשאירו מספר טלפון, משהו ממש שווה, שיגרום להם להרגיש מיוחדים ולהוקיר את הקשר הזה ואת ההודעות מהסוג הזה. עוד דרך להפוך את היחס של הלקוחות להודעות ממשהו מכירתי להרגשת תועלת הוא שימוש בהודעות כדי לספק מידע על הזמנה שבוצעה או נמצאת בדרך, על תפוגת תאריך של שירות או שירות נוסף שניתן ללקוח ללא תשלום. פעולות כאלו מסייעות מאוד לשנות את היחס של הלקוחות אל בית העסק ואל ההודעות שהוא שולח.
      לקריאה נוספת על מערכת לשליחת SMS

      Hi, I’m רביד