מגזין

      שעון ארמאני לקיץ

      אין דבר יותר נעים ממנו מאשר להתחדש באביזרים מעולים לכבוד חודשי הקיץ החמים, בין אם בחידוש הכפכפים שכבר התבלו ואפילו את המידה של הרגל כבר לא נמצא עליהם ובין אם בגופייה שלנו לים, כי בנינו גופיה של סוף מסלול קצת פחות מושכת בגיל עשרים ותשע. אבל הקיץ הוא לא רק הים כמו שהחורף הוא לא רק גשם, לכן גם ביציאה לאירוע או גם לעבודה אחד האביזרים החשובים שחשוב לענוד הוא לא אחר מאשר שעון יד עם נוכחות (או שלא) ויכולת התמזגות מעולה לכל סוג לבוש. ומבין השעונים המאפשרים שילוב כל כך אלגנטי לכל פרק יד, אלו כמובן שעוני ארמני גם לגברים וגם לנשים.

      שעון ארמאני לקיץ – גברים

      לא מעט מילים נשפכו על סגנונו הייחודי של בית האופנה ארמאני, אבל כאשר מדובר בעיצובי השעונים הייחודיות מצליחה לעבור גם בפריט אופנה יחסית קטן ביחס לשמלה או חליפה. כך נוצרו גם שעוני הגברים של חברת ארמאני, כאשר דגם AR1808 מגיע עם שעון כרונוגרף ותאריכון ובצורה אלגנטית ומרשימה כשהוא "לבוש" על רצועת מתכת כסופה ועדינה ועטוף בזכוכית קריסטל איכותית. גון השעות הינו פלדת אלחלד ועמיד עד לחמישים מטרים תחת למים ומחירו נע כיום בין 2,000 עד 2,500 שקלים.

      שעון ארמאני לא פחות מעולה הינו דגם AR2461 המגיע עם לוח שעון יוקרתי בצע שחור, רצועות פלדת אלחלד מצופות בעור איכותי בצבע שחור. וכמובן לוח השעון הינו כרונוגרף ובעל זכוכית מינרלית חזקה, המשלימה עמידות במים של עד חמישים מטרים. מחירו של שעון זה נע כיום בין 550-620 שקלים.

      שעון ארמאני לקיץ – נשים

      שעוני הנשים מבית ארמאני מצליחים לשמור גם הם על קו עיצובי גבוהה וייחודי, כאשר דגם AX5536 מקולקציית "אקסצ'ינג"' מציג שעון יד מושלם לכל אישה. שעון זה הינו בעל רצועת פלדת אלחלד בצבע זהב, עם לוח אפור משובץ ומנגנון קוורץ מעולה ובעובי של 7 מ"מ. מחירו של שעון זה נע בין 450 עד ל530 שקלים.

      דגם נוסף ולא פחות מעולה הוא דגם AR11294 המגיע בצבע זהב אדום ומשובץ אבנים, בעל עובי של 7 מ"מ ופלדת אל חלד משובצת אבנים. השעון הוא בעל מנגנון קוורץ ומחירו נע בין 450-520

      Hi, I’m רביד