מגזין

      השוואת קופות גמל להשקעה דמי ניהול

      שוק הנדל'ן דחק לא מעט משקיעים לחפש אחר אפיקים אחרים להשקעה, חלק מהם הפכו להיות מניות כאלו ואחרות, אופציות, אג"חים ואפילו השקעות נדל"ן במיקומים כאלו ואחרים ברחבי הגלובוס. אחת מהאופציות להשקעה שהצטרפה אלינו בשנת 2017 הפכה להיות אחת מהפופולריות בעולם ההשקעות, כאשר השקעות אלו גלגלו בארבעת השנים האחרונות מעל ל25 מיליארד שקלים. קופת הגמל שבעבר הייתה נחשבת לכלי פנסיוני לכל דבר, הייתה זמינה למשיכה אך הייתה מחויבת בקנס גדול, מה שהיה מרחיק לא מעט משקיעים.
      אך כיום עם מעברים נוחים בין מסלולים, מגוון אפשרויות השקעה ודמי ניהול נוחים הפכו קופות הגמל לאחת מההשקעות הנפוצות בקרב משקיעים ישראלים. אך על מנת שתוכלו לבצע את ההשקעה הנכונה ביותר עבורכם, ביצענו בשבילכם השוואה בין דמי הניהול בקומות הגמל השונות, בהמשך למאמר על השוואת קופות גמל להשקעה.

      אקסלנס גמל להשקעה כללי

      קופת הגמל אקסלנס גמל להשקעה כללי מבית אקסלנס בית השקעות נחשבת לקופת גמל עם פרופיל סיכון בינוני, יחד עם זאת היא נחשבת לקופת גמל אטרקטיבית להשקעה. הקופה נמצאת תחת הסיווג קופת גמל להשקעה הגיעה לתשואה מתחילת שנת 2021  ל7.7 אחוזים, כאשר במהלך 36 החודשים האחרונים הגיעה הקופה ל24.05 אחוזי תשואה! קופת הגמל מושקעת באג"ח קונצרני, מניות ואג"ח ממשלתי על פי שיקול דעת של מנהלי קופת הגמל.  דמי הניהול הממוצעים שנגבו מהעמיתים בקופה נעמדו על כ0.58 אחוזים ונחשבים ליחסית נמוכים ביחס לתשואה וביחס לקופות גמל אחרות.

      מור קופות גמל להשקעה כללית

      קופת הגמל מור גמל להשקעה כללית שנמצאת בבעלות "מור קופות גמל להשקעה" שהצטרפה בשנת 2016 אל שוק ההשקעות עשתה בחודש יולי האחרון תשואה של 0.47 אחוזים, כאשר ב12 החודשים האחרונים הצליחה לצבור תשואה של 16.8 אחוזים. הקופה מושקעת באג"חים ממשלתיים וקונצרנים, יחד עם מניות שונות וכל אלו נעשים תחת לא מעט חישובים שונים של מנהל הקופה. דמי הניהול הממוצעים ששילמו עמיתי הקופה עומדים כיום על כ0.81 אחוזים.

      מיטב דש גמל להשקעה מסלול כללי

      קופת הגמל של מיטב דש גמל, המנוהלת על ידי דש גמל הצליחה לצבור בחודש יולי 0.50 אחוזי תשואה כאשר ב36 החודשים האחרונים הצליחה הקופה שמסווגת כפרופיל סיכון "בינוני" 22.93 אחוזי תשואה. הקופה שבדומה לקופות האחרות מושקעת במניות, אג"חים ממשלתיים וקונצרני גובה דמי ניהול בממוצע של 0.56 אחוזים מהעמיתים בה.

      Hi, I’m רביד