מגזין

      עדשות צבע רק לפורים או לכל השנה?

      מי מאיתנו לא מבקש לקבל הופעה מושלמת לכבוד חג הפורים, כזו המלווה לא רק בלבוש חד פעמים ומסובב עיניים אלא כזה המתחיל אפילו מהמבט. ואת זה נוכל לקבל בזכות עדשות צבע מגוונות, אשר יוכלו להפוך את ההופעה שלנו לא רק למסובבת ראשים, אלא בעלת גוונים ושילובים שעוד לא נראו בשום עין אחרת. את השימוש המעולה בעדשות צבע נוכל לעשות לא רק באירועים מיוחדים, אלא לאורך כל השנה וכל זאת הודות לחידושים טכנולוגים שונים המאפשרים שימוש עדשות אלו באופן רציף ובטוח. אך בכדי לעשות שימוש לאורך זה שכזה, מומלץ לעקוב אחר כמה כללים.

      גם לבעלי מספר – עדשות צבע לכל השנה

      הטכנולוגיה הקיימת מאפשרת לעדשות מגע ולעדשות צבע בפרט, להפוך לשימושיות לאורך זמן ולבעלות יעילות מיטבית ואפקטיבית, גם כעדשות צבע עם מספר וגם כעדשות צבע ללא מספר. אחד מהדגמים המובילים, הוא ללא ספק דגם FRESHLOOK BLENDS. דגם זה מעניק מנעד של מספרים החל ממינוס שמונה ועד לפלוס שש, עם גימור של 8.6 המאפשר התכווננות למרבית העיניים. לצד זאת נוכל לבחור בין 12 גוונים שונים, הניתנים להחלפה החל מכחול ועד לירוק "גמסטון". עלות יח' נעה בין מאה עד מאה ועשרה שקלים ואילו עסקאות זוגיות או חצי שנתיות נעות בין 180 עד 200 שקלים ובין 550 עד 580 שקלים.

      כללים לקניית עדשות צבעוניות

      לצד עדשות מגע צבעוניות המגיעות עם מספר, ישנן לא מעט עדשות צבעוניות שונות המאפשרות שימוש לאורך כל השנה. אך בכדי למצוא עדשות מתאימות שכאלו, חשוב לבדיקת התאמה אצל אופטומטריסט בכדי לוודא אם ישנן הנחיות שונות בעת השימוש ולקבל מרשם התקף לסוג העדשות והמותג המתאים לנו. ובשלב הקנייה כמובן חשוב לבצע אימות בין המרשם שקיבלנו, לבין המידות וסוג העדשה. לאחר קנייה בטוחה כל הנותר לנו הוא להקפיד על תחזוקה נכונה, ורמת היגיינה מעולה. כך נוכל למנוע הצטברות של משקעים ושומנים על העדשה, אשר עלולים להקשות על הראייה שלנו ואף לגרום לדלקות שונות בעין. שימוש בעדשות אלו מחויב גם במעקב, על מנת לוודא כי לא מתקיימים תופעות לוואי שונות עם השימוש בהן.

      Hi, I’m רביד