מגזין

      יתרונות בריאותיים אסאי

      לא מעט פירות הצטרפו בשנים האחרונות אל הירקנים ואל מקררי הפירות, חלקם הגיעו מרחוק חלקם תמיד היו בצורות ומצבי צבירה שונים וחלקם פשוט מקבלים את הזרקור עכשיו פשוט. אחד מאותם פירות שדווקא מגיע מאזורים הרבה יותר טרופים מישראל, הוא כמובן פרי האסאי. פרי זה עשה את צעדיו בשני העשורים האחרונים בישראל, הגיע במגוון צורות וכיום ניתן להשיג אותו בעיקר כקפוא. אך מלבד התשלובות המעניינות שבהם האסאי לוקח חלק, משתייה ועד לעוגות הוא גם עמוס ביתרונות בריאותיים שלכל אחד מאיתנו כנראה יזדקק להם, לכן במאמר הבא תוכלו להכיר ביתרונות הללו.

      דיאטה? בעיות בלב? אסאי

      מחלות לב והשמנה יתר נחשבים לאחת המחלות השכיחות בעולם המערבי, הגורמים לכך נעים בין המזונות שאנו אוכלים לבין שגרת חיים לוחצת. אבל פרי האסאי יכול לעזור לגוף גם בהרזיה בטוחה יותר ובריאה יותר וגם לעזור לסובלים מבעיות לב. אחד מהיתרונות של הפרי מתגלם בנוגדי החמצון הרבים שיש בו, בעזרתם ניתן להוריד את רמת הכולסטרול בדם, לשפר את תפקוד הלב, מונע התקרשות של הדם ואפילו מונע מחלות לב! אך מלבד נוגדי החמצון שעוזרים לשיפור מערכת כלי הדם והלב, מחקרים רבים הראו כי הפרי יעיל גם עבור מערכת העיכול ועושה זאת בעזרת הסיבים התזונתיים שיש בו וגם בזכות נוגדי החמצון הרבים.

      גם למערכת החיסונית וגם לאנרגיה זמינה

      אם רובנו התרגלו לשתות כוס קפה או משקה אנרגיה בזמן עייפות, עם פרי האסאי נוכל "לדלג" על כל אלו ולצרוך אנרגיה ממקור טבעי! הפרי המעולה יכול להעניק כמות גדולה של אנרגיה זמינה, סיבולת לגוף ולהלחם בצורה ישירה בעייפות במהלך היום וכל זאת ללא כל כוס קפה או כוס של משקה אנרגיה אחת. אך מלבד היכולת של הפרי להוות מקור אנרגיה זמין ומעולה, הוא גם מושלם לחיזוק של המערכת החיסונית ובעזרת נוגדי החמצון הרבים שבו, הוא מסייע לכלל מערכות הגוף ולמערכת החיסונית בפרט להתמודד בצורה טובה יותר ולהתחזק. לכן הוספה של פרי האסאי לארוחה יומית, שייק מהיר היא לא רק בשביל הטעם ה"מרענן" אלא גם לבריאות.

      Hi, I’m רביד