מגזין

      חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים כיום בשוק

      במהלך חיינו נעשה שימוש בלא מעט כלי עזר שונים, אלו יכולים להיות גלגלי העזר עימם הצלחנו ללמוד רכיבה בגילאי היסודי ואלו גם יכולים להיות אטמי אוזניים לאלו מאיתנו אשר עובדים באזורים רועשים במיוחד. אך בגיל השלישי ולעיתים אפילו לפני, רבים מאיתנו יזדקקו לחיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים בכדי לשמור על היום שלנו יבש ונעים. כיום מוצרים אלו נחשבים למגוונים במיוחד, בין אם מדובר בפתרונות ספיגה כמו תחתוניות מותאמות לגברים וגם לנשים ועד אל חיתולים מעולים המותאמים לשעות הלילה. לכן לפני החיפוש או בחירה בחיתול הראשון שמצאנו, שווה להכיר את מוצרי הספיגה שקיימים כיום בשוק.

      חיתולים מומלצים למבוגרים

      שימוש במוצרי ספיגה אמור להיות מדויק כמו השימוש במוצרים אחרים, כך למשל בחירה של חיתול מעולה לשעות הלילה ככל הנראה יהיה פחות רלוונטי או לכל היותר פחות שימושי בשעות היום. על כן ההמלצה הראשונית לחיתולים בשעות היום יהיה מכנסון PROSKIN של חברת "שקמה", המציע גזרה משופרת אשר תשתלב בפעילות יומיות, סיבי נחושת אשר אמונים על שמירת העור וכמובן יכולת ספיגה מוגברת של עד 12 שעות. מוצר נוסף הוא של חברת "סופר סאני" המציע חיתולים סופגים הניתנים ללבישה והורדה במהירות ובקלילות, יחד עם יכולת ספיגה גבוהה וכמובן שילוב מעולה לכל פעולות היומיום שנבקש לבצע.

      מוצרי ספיגה גם לשעות הלילה

      על מנת לשמור על יובש המיטה והמזרן גם בשעות הלילה, נוכל לעשות שימוש במוצרי ספיגה כמו סדיניות אשר יגנו על המזרן שלנו במקרה של בריחת שתן. סדיניות אלו נוכל למצוא בגוון רבים ובמחירים משתנים, כאשר אחד הדגמים המומלצים הוא לא אחר מאשר של חברת "Attends" המציעה סדיניות במידות של 80×90 80×170 יחד עם הגנה לא רק מפני נזילה אלא גם מפני ריחות לא נעימים. מצד שני נוכל לעשות שימוש במגן מזרן קלאסי, המוצע גם עבור מיטות ומזרנים גדולים יותר כמו של חברת  DECORIT המציעה מגן בגודל של 200×160 עם מגע עדין ואיכותי, המצליח גם לשמור מפני חיידקים וגם מפני קרדית האבק.

      Hi, I’m רביד