כאשר מבצעים שיפוץ של בית, בנייה של בית חדש ואפילו הכנה אל קראת ימים גשומים יותר ככל הנראה שרובנו נעשה שימוש בחומרים שונים האמורים לשמור על חמימות הבית ומפני חדירה של גשמים כמו מוצרי פזקר. ישנם לא מעט חומרי איטום שונים המוצעים כפתרון מעולה לאיטום, בין אם מדובר בחומרים להתזה, ריסוס ועוד. אך גם חומרים אלו דורשים הגנה מידי פעם כמו נייר טול המשמש לתחזוקה ועיבוי של חומרים. אך בבחירה של חומרי איטום או חומרי הגנה עבור חומרי האיטום, חשוב להכיר כמה מאפיינים חשובים לבחירה, בין אם מדובר בתווי תקן שונים ועד אל שימוש יעיל מול החומרים עימם חומרי האיטום אמורים להגיע במגע בסופו של דבר.

      איטום נקודתי ועיבוי בהתאמה

      אזורים שונים במבנה הבית יידרשו סוגי פתרונות וחומרים שונים, כך למשל עבור שמירה אפקטיבית ונכונה לאיטום יעיל למעטפת הבניין בין אם מתחת ללבנים או בציפוי לוחות, ניתן לעשות שימוש בנייר טול. מוצר זה עשוי מסיבי צלולואיד חזקים וגמישים, המצליחים להעניק מעטפת הגנה מצוינת עבור חומרי האיטום. חומרים אלו אמורים להיות איכותיים ולהעניק הגנה מעולה, לכן חשוב לוודא כי המוצר המבוקש אכן מאושר על ידי מכון התקנים הישראלי ועומד בתקנים כמו מחסום רוח, תקן עמידות, תקן דליקות ועוד. חומר לא פחות יעיל המוצע בעיקר לתשתיות בטון, הוא כמובן חומר 30F הנחשב לחומר חזק במיוחד ומאופיין כחומר צמנטי הידראולי ומהיר במיוחד.

      פתרונות איטום אחרים

      מקרי רטיבות אינם נחלתם של הגגות בלבד, אלא גם של חדרים הסובלים מנזילות שונות ופיצוצים בתשתיות המים אשר גורמות לא פעם להצפה של המרצפות, חדרים רטובים או פשוט מרפסות ללא ניקוז מתאים. אחד מאותם פתרונות מעולים למצבים שכאלו, הוא איטום חד רכיבי העונה לשם BP707. חומר זה מאפשר דרך שכבה אחת, עם יכולת היצמדות מצוינת ובשימוש בו ניתן גם לבצע בדיקת הצפה לאחר 24 ולא 72 שעות. פתרון קצר טווח והכרחי כמעט בכל בית הוא סרט איטום S.O.S, המציע פתרון מעולה להדבקה איטום על מגוון רחב של משטחים שונים ומגוונים, החל פורצלן ועד אל חומר PVC

      Hi, I’m רביד