מגזין

      זה לא העזתים! זה הכיבוש (באמת?!)

      "יהיה לנו שלום עם הערבים רק כשהם יאהבו את ילדיהם יותר משהם שונאים אותנו." גולדה מאיר

      סליחה גולדה. בזמן הקרוב זה רק חלום. ב2009 ,ב- 12 בנובמר,חלאד משעל, מי שהיה יו"ר הלשכה המדינית של חמאס באותה שנה נפגש עם מספר ראשי מפלגות בדמשק . באותה פגישה הוא שטח בפניהם את האסטרטגיה הכלכלית של החמאס (נדיר מאד, יש לציין)

      חמאס תמשיך לתעדף, אמר חאלד, את ההתנגדות  המזוינת על פני התושבים או שיקום תשתיות.יש לציין שהוא באמת עמד במילה שלו  – שהרי כל כך רבה הסמיכות בין העברת הכסף הקטארי לרצועה לבין ההסלמה האחרונה שזה יכל להיות קצת מצחיק, אילו הבדיחה לא היתה על  חשבונינו. ואם נביט קצת מעבר – אנו יודעים כי היישוב היהודי סבל פרעות, רצח וביזה הרבה קודם להפיכתה של התקווה למדינה יהודית ממשית.

      בין מרד הפלאחים לפרעות תרפ"ט לא ממש נתנו לנו לנוח.. השייח אמין אל חוסייני נפגש עם היטלר ב29, וכוונותיהם לגבי היהודים לא היו ידידותיות כבר אז. ויתכן שחלקינו ,בין הים התיכון לירדן , מצפים שאולי בחלוף עשורים מספר שכנינו ירגעו ויפנימו שיש לידם מעצמה חדשה. חבל.
      ההסטוריה מלמדת אותנו שסכסוכי שכנים עשויים להמשך מאות בשנים. לראיה הבסקים באיטליה,  הסקוטים באנגליה ואפשר עוד להמשיך.. כך שנאיבי מאד מצידינו לקוות שהמיקרה הפלסטיני יהיה שונה.

      "אלוהי. תן לי הכוח לשנות מה שביכולתי, את הכוח להשלים עם מה שלא אוכל לשנות ואת השכל להבדיל בין השניים"

      Hi, I’m רביד