מגזין

      זוגיות מושלמת עם חכמת הקבלה

      איך לבנות זוגיות מושלמת? שאלה זו העסיקה את האנושות מאז ההסטוריה . גם בשירה גם בספרות, דרך סרטים ומדריכים למיניהם ואין סוף מדורי היחסים ברשת – כולם מנסים להביא את הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות מאושרים.

      לפעמים זה עובד, והקשר מרגיש כמו דבש ציפורים, אבל לפעמים יש משהו שהורס לנו וגורם לכך שהיחסים, לא בדיוק יצאו מאיזה שיר רומנטי … ודווקא כאן, טמון הסוד לחיי זוגיות מושלמים. אם נצליח לגלות מה מפריע לנו להסתדר בן\בת הזוג, נוכל למנוע את הריב הבא ולהפוך את הזוגיות לקסם אמיתי.

      אז מהו הגורם המפריע?

      האגו שלנו, אומרת חכמת הקבלה. אנחנו כל כך נמצאים במה אנחנו רוצים מהזוגיות ובמה אנחנו מרוויחים ממנה, ולמרות אהבתנו לבן הזוג שלנו, אנחנו לא בודקים מה הוא באמת רוצה.

      בעולם העצבני והזריז של היום אנו מבלים בכל רגע בניסיון לספק את הרצונות שלנו. אוכל, מין, שופינג, קריירה, הם רק חלק מהדברים שאנו חושקים ורוצים. בעיה אחת: קצת אחרי שהשגנו,  כבר מתחשק לנו דבר אחר,  ומתחילים במרדף חדש.

      עיקרון זה לא מדלג גם על הזוגיות שלנו. בהתחלה, כשנפגשנו, עפו בינינו ניצוצות, היינו מאוהבים והחצי השני נראה לנו כמו הנשמה התאומה, אז לאט לאט התחושה מתחילה לדעוך. פתאום, נראה לנו שהוא מתחיל לרצות יותר לעצמו ולהתחשב פחות ברצונות שלנו, אך למעשה,בן הזוג משמש רק ראי לאגו שמתפתח בנו. לו היה מתאפשר לנו להעיף מבט חטוף אל תוך עצמנו, היינו מגלים שגם אנחנו מחפשים בדיוק את זה, כלומר, את התועלת המקסימלית עבורנו.

      רק שיטת הקבלה יכולה לספק את היכולת להתמודד נכון עם האגו, ולהביא אותו לאיזון, האגו לעולם ישלוט על האדם, בעזרת חכמת הקבלה יש את המפתח לרסן אותו לטובתינו.

      Hi, I’m רביד