מגזין

      חברות מודיעין עסקי בארץ ובעולם

      במהלך העשור האחרון תחום מודיעין עסקי הפך להיות נכס חשוב ללא מעט חברות, בין אם אנחנו מדובר על חברות גדולות ובין אם מדובר על חברות קטנות יותר. מודיעין עסקי מתפשט על לא מעט תחומים של חברות, החל משיווק, למידה של המתחרים ומוצרים שעוד בפיתוח ועד לנתונים פיננסים של החברה המתחרה. אבל מכיוון שאנו חיים כיום בעולם גלובלי וחברות מכל העולם עושות עסקים גם בישראל, המודיעין העסקי הפך להיות פקטור עוד יותר חשוב עם התחרות שגדלה וגם שיתופי הפעולה.

      חברות מודיעין עסקי גלובליות

      לא מעט חברות מודיעין עסקי בכל רחבי העולם התפתחו בשנים האחרונות, אבל התופעה הזו שונה כאשר מדובר על יבשות כמו ארצות הברית, אירופה, אסיה ואמריקה הלטינית. אזורים אלו מלאים בחברות מודיעין המתמחות במגוון תחומים.

      1. GBI- חיפושים

      חברת מודיעין עסקית המתמחה בניתוח נתונים ואיסוף חדשני מוביל ועם שלוחות באזורים כמו אמריקה הלטינית, אסיה, אירופה וארצות הברית. יחד עם צורות ניתוח ואיסוף מודיעין חדשניות, החברה גם נהנית מקשרים בין לאומיים ענפים ומגוונים.

      2. Datamyne

      הוקמה בשנת 1992 ועסקה בתחומי סחר שונים, עם השנים הידע בשווקים השונים הופך לידע עסקי רחב ובלא מעט שווקים בעולם. החברה כיום חולשת על פני כ 50 שווקים בעולם, משתמשת במנועי חיפוש פיננסי ומידע אמין, כאשר מידע החברה הולך וגדל בצורה אסטרונומית בכל שנה.

      חברות מודיעין עסקי בארץ

      גם במדינה הקטנה שלנו אפשר לראות עוד ועוד חברות העוסקות במודיעין עסקי, יחד עם חקירות פרטיות או יעוץ עסקי או רק מודיעין עסקי בלבד.

      1.e.s

      חברת ריגול עסקי ומבצעי אשר נשנעת על איסוף יומנט, ניתוח דאטה אנושי וניתוח באמצעות טכנולוגיות שונות וייחודיות. החברה מתעסקת גם בייעוץ ומתן פתרונות שונים לעסקים, משתפת פעולה עם מגוון חברות מעבר לים וגם פועלת שם.

      2. CGI group

      אחת מחברות הותיקות בישראל לייעוץ עסקי ומתן שירותים כמו ייעוץ אסטרטגי ומודיעין, הוקמה בשנת 1989 ובעלת ניסיון עשיר ברחבי העולם ובישראל בפרט. מתמחה לא רק בארגונים אלא גם במוסדות וכמובן נשיא החברה הוא לא אחר מאשר יעקב פרי ראש השבכ לשעבר.

      Hi, I’m רביד